Treningowo - Garb Tarnogórski

Poniedziałek, 11 maja 2015 · Komentarze(0)
Dzisiaj postanawiam pokonać szosą nieco dłuższą treningową trasę z kilkoma drobnymi wzniesieniami.

Od początku przyjemna jazda, 17 st. C na liczniku, ale odczuwalna na poziomie chyba 20 st. Jedziemy zatem na krótko :). Praktycznie bezwietrznie, można zatem bez zastanawiania się, jak tu uniknąć kręcenia pod wiatr jechać przed siebie i rozkoszować się uciekającymi kilometrami.

Wzniesienia okazują się być coraz mniejsze w miarę budowy formy. Profil trasy:

Trochę podjazdów było, w sumie 355 m.

Dzisiaj druga wycieczka z SPD-SL. Wpinanie idzie coraz lepiej. Pasuje mi to zespawanie z rowerem - zero luzu. Zaleta uwidacznia się przede wszystkim przy wysokiej kadencji.

Druga wycieczka z nowym systemem zatrzaskowym, ale jednocześnie ostatnia z obecnym łańcuchem. Po dokonaniu pomiaru okazuje się, że jest wyciągnięty w 0,75%. Dlatego postanawiam czym prędzej go wymienić, aby oszczędzić kasetę, która w ramach wizualnej weryfikacji powinna wytrzymać kolejny łańcuch. Nowy już zamówiony (wraz z zapinką- nie wiem ile razy obecna była już wykorzystywana), czekamy na przesyłkę i montujemy :).

Notuję dzisiaj dwa rekordy:
V max 63,74
oraz rekord śr. pr. na dyst. 50-100 km, który wynosi od dzisiaj 26,18 km/h.