Serwis MTB

Sobota, 30 maja 2015 · Komentarze(0)
Niestety do lekarza ostatecznie się nie udałem, mimo szczerych chęci. Okazało się, że za 150 zł mogą mi jedynie pooglądać moją nogę z zewnątrz. Za taki pokaz nie wydam takiej kasy, którą mogę przeznaczyć na... np. nową przerzutkę tylną w MTB, z której ostatnio dochodzą dziwne dźwięki oraz zauważyłem, że wózek jest przekrzywiony. Dodatkowo na dwóch głównych osiach jest wyraźny luz.

Także jeżeli chodzi o kontuzję, to zaciągnąłem porady się Kolegi z pracy, który ma za sobą karierę sportowca zacząłem smarować miejsce, w którym odczuwałem ból poleconymi maściami. W sumie wiele warstw na raz, aby było lepiej, szybciej :). Ponownie koło środy normalnie funkcjonując (tzn. uczęszczając do pracy, siadając, wstając, chodząc po schodach itp) nie odczuwam żadnego najmniejszego bólu. Więc postanowiłem dla sprawdzenia podjechać MTB do serwisu.

Było dobrze, chociaż od razu na początku mam podjazd - to te 11m :).

Jutro co prawda zaplanowana wizyta w zoo, jednak może skuszę się na rekreacyjną przejażdżkę z samego rana. Tak dla sprawdzenia.