Niedzielne rajzowanie

Niedziela, 22 listopada 2015 · Komentarze(4)
Mimo, że temperatury coraz bliżej zera, to znikome kilometry pokonane w tym miesiącu motywują do kręcenia. Nieubłaganie nadchodzi trudny dla bikerów okres, więc trzeba korzystać z każdej okazji.
Umawiamy się z Wojtkiem tradycyjnie na Grzybowej, gdzie stawiam się po czasie... 13 min. :\ Nie ma wytłumaczenia, żenada i tyle.
Mimo nieciekawych jakby się mogło wydawać warunków, jest bardzo przyjemnie. To pewnie efekt kupionych w deca z myślą o tym okresie kurtce i bluzie termoaktywnej. Zakup poczyniony już jakiś czas temu, jednak teraz dopiero jest okazja by o nich wspomnieć. Kurtka dodatkowo posiada dwa otwory, które można zamykać i otwierać w zależności od temperatury zewnętrznej.

Warunki miejscami trudne, rower cały oblepiony błotem (strój też). Jest jednak przyjemnie. Kręcimy korbami po leśnych duktach, mijając kałuże, piachy. Unikamy asfaltu, jeżeli tylko jest taka opcja, czasami tracąc czasowo, jednak liczy się fun.

Testuję też nowy odcinek autobany, jaki zastąpił trudny, piaszczysty odcinek drogi do Baru u Celiny.

Skraca podróż w tą stronę o dobra kilka minut.

U Celuny, jak zwykle miła atmosfera, stosownie do pory roku

Wracamy krótszą drogą. Na niebie z każdą minutą coraz cięższe chmury, wracamy nie oglądając się za siebie i nie tracąc czasu na różnego rodzaju przeszkadzanki.

Niedaleko od domu łapie mnie grad. Na szczęcie tylko przelotny.
Kolejna bardzo udana niedzielna wyprawa. Czy będzie okazja na jeszcze podobną w tym roku? Czas pokarze.

djk71 zapraszamy na wycieczkę! Aktualnie są znacznie lepsze warunki niż przy okazji ostatniej marcowej wyprawie. Dodatkowo kilka odcinków jest poprawione

Gość Tak, zdaje się, że "z widzenia" znamy się już od pewnego czasu. Niedzielne spotkania u Celiny ;)

zapala 20:19 czwartek, 26 listopada 2015

Też byliśmy u Celiny. Chyba siedzieliśmy dwa stoliki obok, przyjechaliśmy na tandemie i dwóch rowerach zwykłych :)

Gość 20:35 środa, 25 listopada 2015

djk71 po przeczytaniu dzisiejszego wpisu dopiero teraz sie dowiedziałem że zapala ma tak magiczną kurtę jeżdżąc z nim tego nie widziałem poprostu harry potter.

Wojciech 19:52 poniedziałek, 23 listopada 2015

Pozazdrościć...

djk71 19:41 poniedziałek, 23 listopada 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo